Všeobecné obchodní podmínky
Úvodní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují podmínky poskytování služeb mezi Objednatelem a Poskytovatelem, kterým je Lukáš Majcher, IČ: 17660092, Lipůvka 175, 679 22 Lipůvka (dále jen "Poskytovatel"), na základě uzavřené smlouvy o poskytování služeb či jakékoliv jiné smlouvy (dále jen "Smlouva"). Tyto VOP se vztahují i na rámcovou smlouvu o poskytování služeb uzavřenou mezi Poskytovatelem a Objednatelem (dále jen "Rámcová smlouva").
VOP platí v celém rozsahu na jakýkoliv smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Objednatelem, pokud si strany ve Smlouvě nebo Rámcové smlouvě výslovně nedohodnou jinak; obsah Smlouvy nebo Rámcové smlouvy je nadřazen těmto VOP. Obchodní podmínky Objednatele (pokud existují) nejsou účinné a nestanou se součástí uzavřené Smlouvy ani Rámcové smlouvy, ledaže s nimi Poskytovatel písemně výslovně souhlasí.
Nedílnou součástí každé Smlouvy, jakož i Rámcové smlouvy uzavřené mezi Objednatelem a Poskytovatelem jsou VOP platné ve znění účinném ke dni uzavření Smlouvy nebo Rámcové smlouvy.
Uzavření smlouvy
Objednatel před zasláním závazné objednávky může učinit u Poskytovatele poptávku. Poptávka není považována za objednávku či návrh na uzavření Smlouvy a jejím potvrzením nevzniká mezi stranami Smlouva.
Objednatel je povinen uvádět správné a úplné údaje související s požadovanými službami. Poskytovatel má právo jednání ukončit nebo od Smlouvy odstoupit, pokud se později ukáže, že údaje byly neúplné nebo nesprávné.
Smlouva je uzavřena:
a) písemnou formou podepsanou oběma stranami, nebo
b) formou objednávky a její akceptace Poskytovatelem, případně zahájením plnění služeb.
Cena a platební podmínky
Cena za poskytnuté služby bude vyúčtována daňovým dokladem podle skutečného rozsahu poskytnutých služeb, popř. dle předem schváleného rozpočtu Objednatelem.
Splatnost daňového dokladu je 14 dní ode dne vystavení. Poskytovatel je oprávněn zaslat daňový doklad i e-mailem. Cena služeb je uvedena bez DPH a při fakturaci bude upravena dle platných právních předpisů.
V případě prodlení s úhradou je Objednatel povinen uhradit smluvní pokutu 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení.
Místo poskytování služeb
Místo poskytování služeb je stanoveno ve Smlouvě nebo Rámcové smlouvě. Pokud není uvedeno, má se za to, že místem poskytování služeb je sídlo Objednatele.
Vady služeb a náhrada škody
Poskytovatel je povinen poskytnout služby bez vad. Vady musí Objednatel oznámit písemně do 24 hodin od zjištění, nejpozději však do 14 dní ode dne poskytnutí služby.
V případě oprávněné reklamace má Objednatel nárok na náhradu skutečné škody nebo přiměřenou slevu z ceny. Nároky na ušlý zisk či jiné škody nejsou uznatelné, pokud nebyly způsobeny zaviněním Poskytovatele.
Důvěrnost informací
Veškeré informace sdílené mezi stranami jsou důvěrné. Poskytovatel ani Objednatel je nesmí zpřístupnit třetím osobám, kromě případů zákonné povinnosti, písemného souhlasu druhé strany nebo nezbytnosti pro plnění smlouvy.
Společná a závěrečná ustanovení
Právní vztahy se řídí právem České republiky. Smlouva může být ukončena písemným odstoupením v případě podstatného porušení povinností.
Odstoupení od Smlouvy nabývá účinnosti dnem doručení druhé straně.
V případě neplatnosti některého ustanovení zůstává platnost a účinnost ostatních ustanovení nedotčena.
Objednatel přebírá nebezpečí změny okolností. Vylučuje se použití obchodních zvyklostí a aplikace § 557 a § 1805 odst. 2 OZ.
Účinnost VOP: od 1.1.2023
Poskytovatel: Lukáš Majcher, IČ: 17660092, Lipůvka 175, 679 22 Lipůvka
