Mé služby a pro koho jsou nejvhodnější

V prostředí, kde výkon, tlak na cíle a rychlé změny patří ke každodenní realitě, pomáhám firmám po celé ČR znovu najít rovnováhu mezi výsledky a spoluprací.
Spolu s vedením i týmy hledáme cesty, jak zlepšit komunikaci, vyjasnit role, odstranit třecí plochy a obnovit tah na cíl.

Zaměřuji se na společnosti, kde obchod, zákaznický servis nebo interní spolupráce stojí na lidském faktoru – a kde i menší napětí může znamenat velkou ztrátu výkonu.
Pomáhám obchodním firmám, digitálním či online agenturám, servisním organizacím, personálním agenturám, atd. nastavit procesy, které podporují výkon i vzájemný respekt.

Retail a e-commerce

  • Řízení obchodních týmů, zvyšování jejich výkonu a dlouhodobé motivace

  • Nastavení efektivní komunikace mezi marketingem, nákupem a provozem

  • Řešení krizí při poklesu tržeb, změnách sortimentu nebo restrukturalizaci

  • Zpětná vazba a koučing pro manažery poboček, regionální manažery, apod.

  • B2B obchodní společnosti

  • Analýza a dlouhodobé zkvalitněním řízení obchodních procesů a pipeline managementu

  • Podpora při přechodu na nový obchodní model nebo CRM systémy v rámci společnosti

  • Mediace mezi oddělením či týmy - obchodem a výrobou / projektovým oddělením

  • Rozvoj vyjednávacích, argumentačních a prezentačních dovedností obchodníků

  • Personální agentury a HR služby

  • Optimalizace interní spolupráce mezi náborem, obchodem a vedením

  • Nastavení metrik výkonnosti a kvality služeb s cílem navýšení efektivity práce

  • Koučing pro konzultanty a obchodníky v HR sektoru, jejich zdokonolalení v rámci komunikace

  • Řešení standardních krizových situací jako je např. fluktuace, vyhoření, nejasné cíle, apod.

  • Finanční služby a pojišťovnictví

  • Nastavení výkonových procesů a systémového vedení týmů – efektivní fungování i v dynamickém prostředí.

  • Definice rolí a odpovědností – jasná koordinace a komunikace mezi odděleními.

  • Podpora manažerů při tlaku a náročných rozhodnutích – zvládání změn a krizových situací.

  • Mentoring pro mladé lídry a nové vedoucí – rychlý rozvoj schopností a efektivní vedení týmů.

  • Marketingové a digitální agentury

  • Řízení výkonu týmů a jejich kapacit - analýza současných procesů ve vztahu interním, tak vůči klientům

  • Zlepšení spolupráce mezi klientským servisem, produkcí a managementem

  • Krizová intervence při konfliktech v týmu / týmech nebo samozřejmě také s klienty

  • Leadership mentoring pro account managery a project managery, či vedoucími jednotlivých oddělení


  • Konzultační a servisní firmy

  • Analýza a nastavení výkonových procesů a systémového vedení týmu

  • Definice rolí, kompetencí a zodpovědností v dynamickém prostředí týmů

  • Podpora a rozvoj manažerů při zvládání tlaku, změn a obtížných rozhodnutí

  • Mentoring a koučing pro mladé lídry nebo nové vedoucí pracovníky společnosti

  • Jaké oblasti budou v centru naší pozornosti

    Performance Management

    Performance management pomáhá jednotlivcům i týmům optimalizovat jejich výkon, stanovovat jasné cíle a efektivně sledovat výsledky. Podporuje rozvoj kompetencí, zvyšuje produktivitu a motivaci a umožňuje dosahovat udržitelných pracovních i osobních úspěchů.

    Krizový Management

    Krizový management pomáhá firmám a týmům efektivně zvládat náročné situace, předcházet eskalaci problémů a rychle reagovat na nečekané události. Podporuje jasnou komunikaci, rozhodování pod tlakem a obnovu stability, čímž zajišťuje kontinuitu provozu a dlouhodobou odolnost organizace.

    Strategie& Leadership

    Strategie a leadership pomáhají firmám a týmům definovat jasný směr, stanovit priority a zajistit efektivní vedení lidí. Podporují schopnost rozhodovat, motivovat týmy a realizovat cíle s dlouhodobou hodnotou, čímž zvyšují výkonnost, angažovanost a konkurenceschopnost organizace.

    Průběh spolupráce

    Prvním krokem je nezávazná schůzka, kde společně probereme vaše aktuální výzvy, cíle a potřeby. Jde o prostor pro vzájemné seznámení, porozumění vaší firmě a nastavení očekávání.

    Následuje analýza současného stavu, při které hodnotíme interní procesy, spolupráci v týmech, role a odpovědnosti a klíčové oblasti pro zlepšení. Tento krok umožňuje identifikovat slabá místa, potenciální rizika a příležitosti, abychom mohli navrhnout konkrétní kroky k optimalizaci výkonu

    Na základě zjištěného stavu připravujeme konkrétní návrh řešení, který odpovídá potřebám vaší firmy a cílům, kterých chcete dosáhnout. Navržená opatření mohou zahrnovat optimalizaci procesů, zlepšení spolupráce v týmech, nastavení jasných rolí a odpovědností nebo nastavení měřitelných cílů a KPI.

    Po odsouhlasení návrhu přecházíme k implementaci, při které aktivně podporujeme jeho zavedení do praxe. Zajišťujeme, aby jednotlivé kroky byly realistické, efektivní a přínosné

    V této fázi se zaměřujeme na sledování a vyhodnocování výsledků implementovaných opatření. Pomáháme firmě nastavit měřitelné ukazatele výkonu (KPI) a kontrolní mechanismy, aby bylo možné průběžně sledovat efektivitu procesů a spolupráce.

    Díky tomuto přístupu dokážeme včas odhalit odchylky, či slabá místa a zajistit, že navržená řešení přinášejí skutečný a dlouhodobý přínos pro stabilitu firmy. Tento krok podporuje transparentnost, odpovědnost a udržitelný rozvoj firmy.

    Objevte, jak posílit výkon vašich týmů a domluvte si se mnou nezávaznou konzultaci.

    Lukáš Majcher, LM LEADING

    Vodní 5b, Blansko, 678 01

    +420 608 982 285

    Vytvořte si webové stránky zdarma!